Freeze!!! Put your hands in the air and…

policelightbarr.gif

 

Χθες το βράδυ ομολογώ τα χρειάστηκα… Κ I swear – είμαι φιλήσυχος πολίτης! Όταν βγαίνω πίνω μόνο μια μπυρίτσα με λίγο αλκοόλ (έτσι κ αλλιώς δεν το σηκώνω το άθλημα), πάντα φοράω ζώνη, αποφεύγω να μιλάω στο κινητό όταν οδηγώ… Α! ούτε ξεπερνάω τα όρια ταχύτητας…

Ε τότε γιατί μετά την έξοδό μου κ ενώ ψιχαλίζει κ κάνει *beep*κρυο να πρέπει να με σταματήσουν μπάτσοι? οεο?

Το κουλό δεν είναι ότι με σταμάτησαν – αν ήταν στατικό μπατσόκαρο δε θα μου έκανε εντύπωση… Αλλά ενώ οδηγώ βαριεστημένα γιατί είναι κ περασμένη η ώρα (μιλάμε για 3 το πρωί Δευτεριάτικα!!!) φαντάσου λίγο τη μούρη μου όταν ακούω κορνάρισμα αριστερά μου κ γυρνώντας τι βλέπω??? ΜΠΑΤΣΟΥΣ να μου κάνουν νόημα να σταματήσω!!! Ε, τι να κάνω κ εγώ, επιταχύνω ελαφρώς για να μπω μπροστά τους, δλδ να πιάσω δεξιά λωρίδα κ να σταματήσω! Σημείωση: για την αλλαγή πορείας έχω βγάλει φλας. Ε, τα παλικάρια τι νόμιζαν? Ότι έβγαλα φλας για να σηκωθώ να φύγω? Που λες άναψαν κ το φάρο έτσι για να δίνουμε στόχο καλύτερα! Ντροπή το Galavardiiii… Να περνούσε κ κανένας γνωστός να γινόμουνα ρεντίκωλο… Που μπορεί κ να πέρασε, αλλά εγώ μέσα στη σύγχυση πού να το πάρω πρέφα…

Είχα μείνει στο ότι πιάνω μπάντα, τραβάω χειρόφρενο, κλείνω ράδιο, ανοίγω παράθυρο, ΔΕ βγάζω ζώνη κ περιμένω τα μαντάτα… Τι έκανα κ δεν το κατάλαβα πανάθεμα?

Έρχεται το κύριο όργανο κ μου λέει:

– Έχετε την καλοσύνη να σηκώσετε το χειρόφρενο? (!!!ουγκ!!!)

– Σηκωμένο είναι… (mommy…what’s next?)

– Κατεβείτε να δείτε κάτι. (τα σημεία στίξης έχουν νόημα)

Τι να πω κ εγώ… Έχασα τη λαλιά μου… Το μόνο που περνούσε από το μυαλό μου ήταν ότι κάτι έσερνα τόση ώρα με το αμάξι μου κ δεν το είχα πάρει πρέφα… Μα… Μία μπυρίτσα είχα πιει στις 10 κ η ώρα ήταν 3 το πρωί! Μπορούσα να είμαι μεθυσμένη? Συν τοις άλλοις 10 λεπτά πριν είχα δώσει 45λεπτο ρεσιτάλ γκρινιο-παραπονο-αναλυσης περί της πρόσφατης άνεφ αποδοχών δουλειάς μου!!! Κ είχα πλήρη διαύγεια λόγων κ πράξεων!

Κ που λες, ούτε να πω “ναι βεβαίως να κατέβω” δεν μπορούσα… Με τρόμο περπάτησα μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να δω αυτό το τρομακτικό που με περίμενε… Κ τι να δω…? Δεν είχα πίσω φώτα……..

Εκείνη τη στιγμή ήθελα να τσιρίξω στο κύριο όργανο “καλά ρε φιλάρα! είναι ανάγκη να μου κάνεις τη χολή κιμά για να μου πεις ότι δεν έχω φώτα?”!

Άλλα λίγο το κρύο, λίγο το ότι δεν είχα συνέρθει ακόμα από την τρομάρα έπνιξα την αγανάκτηση κ απλά εξέφρασα τις ευχαριστείες μου που μου επέστησαν την προσοχή…

Αλλά δεν τελείωσε εκεί… Συνέχισαν να με κράζουν λέγοντας “κυρία μου δε σου κάνουμε χάρη που στο λέμε, αυτό είναι παράβαση”!

Ναι βρε φίλε… Νομίζεις επίτηδες το έκανα? Είπα σήμερα να κυκλοφορήσω χωρίς φώτα έτσι για αλλαγή? Ή ρίξε μου την καμπάνα να τελειώνουμε να πάμε για ύπνο γιατί ξυπνάμε κ νωρίς για τη δουλειά ή κάνε μου τη σύσταση κ άσε με να πάω στο καλό!

Όοοοοοοοχι… Έπρεπε να μου ζητήσουν άδεια, την οποία ευτυχώς βρήκα αφού άδειασα όλο το ντουλαπάκι στο κάθισμα του αυτοκινήτου, καθώς κ δίπλωμα κ ταυτότητα, τα οποία δεν είχα μαζί μου :S …

 

Κ άαααααλλα πολλά ρωτούσαν… Ας μην επεκταθώ γιατί ήδη βαρέθηκα να το διηγούμαι το περιστατικό…

Αλλά είχε ενδιαφέρον η επίδειξη ισχύος των κκ οργάνων…

Κ, ειλικρινά, ακόμα έχω την εικόνα του περιπολικού να με ακολουθεί με φάρο αναμμένο μέχρι να πιάσω δεξιά λωρίδα κ να σταματήσω!

 

Περιμένω κ τις δικές σας εμπειρίες στα τηλέφωνα της εκπομπής…εεεεεε… ξέρεις μωρέ… από κάτω στο post a comment, πως λέμε από πίσω στο εκεί που δεν έχεις φώτα!

~ by galavardi on November 6, 2007.

2 Responses to “Freeze!!! Put your hands in the air and…”

  1. shit! cops need to get really drunk dude!

  2. Καλά τώρα περιμέναμε για μπατσική επίδειξη ισχύος;

    Είμαι που λέτε στα φανάρια του νοσοκομείου Υγεία στην Κηφισίας περιμένοντας υπομονετικά να περάσω απέναντι ώστε να συναντήσω τη φίλη μου τη Σοφία η οποία με περίμενε να πάμε για την απογευματινή μας δουλειά.

    Στο φανάρι ρυθμίζει την κυκλοφορία ο μπατσοτροχονόμος.
    Ας αναφέρω απλώς οτι πήγε να προκαλέσει 3 ατυχήματα μέσα σε 2 λεπτά παίζοντας το υπεράνω στους οδηγούς οι οποίοι κάθε άλλο παρά παραβάτες δεν ήταν. Όλα αυτά στο στυλ “Τι; Δε με είδες που σου είπα να σταματήσεις?” ενώ έκαιγε λάστιχο ο άλλος μπροστά του προσπαθώντας να σταματήσει στο παράγγελμα του τροχόμπατσου.

    Είμαι που λέτε στο stage 1 του παιχνιδιού μας μετά από όλα αυτά στην ενδιάμεση νησίδα.
    Έπειτα έκανα να περάσω απέναντι στο άλλο ρεύμα της κυκλοφορίας 15 λεπτά όπου βρισκόταν και ο τερματισμός… εεε… δηλαδή το αμάξι της Σοφίας.
    Γιατί αυτό; Απλώς διότι ο τροχοβλάκας τα είχε κάνει τόσο πουτάνα με τα τροχοφόρα που εμάς τους κακόμοιρους στη διάβαση μας είχε ξεχάσει παντελώς.

    Αγανακτισμένος ένας από τους συνοδοιπόρους το λοιπόν, αποφασίζει να φωνάξει στον τροχονόμο σφυρίζοντας “διακριτικά” και φωνάζοντας: “Τι θα γίνει ρε μπάρμπα; Εδώ θα μείνουμε;”

    Τον θωρεί εν πάση περιπτώση ο μπατσούλης και αρχίζει να δειχνει στον αγαπητο και βιαστικουλη συνοδοιπορο ποια ειναι η φορά της δυναμης της βαρυτητας κατεβάζοντας το χερι του κατακόρυφα προς το παντελονι του και με υφάκι “τς! ξερεις με ποιον τα βάζεις αγοράκι;”

    Σαν δευτερο stage λοιπον του παιχνιδιου “Περναω τη διαβαση της Κηφισιας” έπρεπε να κρατησει παραπανω και να ειναι πιο δυσκολο, αφου οταν πλεον ηρθε η σειρα μας να περασουμε δυο εξυπνοι μπροστα στον τροχοεξουσια κανουν επιτόπου αναστροφη (που απαγορευεται) και ειναι και οι 2 ετοιμοι να μας πατησουν. Εδω ήθελε combo jump ωστε να πατησεις πεζοδρομιο και να τερματησεις επιτυχως…

    Εφοσον διηγουμαι την ιστορια σημαινει οτι τα καταφερα….

    Αυταααααααααααααα 😛

Leave a Reply

 
